fredag 4. oktober 2013

Logg

Litt om meg

Nå tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om meg før jeg starter opp med bloggen, jeg blir også å fortelle hva bloggen blir å brukes til å hva jeg blir å skrive.
Jeg heter Viktoria, hehehe, sier seg kanskje selv. Jeg går Design og Håndverk på Bardufoss Høgtun vgs. å har Foto som Prosjekt til fordypning så denne bloggen er laget til akkurat det :) jeg blir å legge ut bilder her og skrive litt logg, så jeg selv har litt oversikt :)

Idag har jeg bare sittet og tenkt på hva jeg skal velge å hvordan jeg kan få det til og hvordan ting skal være :) 
Oppgave: ORDTAK/UTTRYKK 
Velg en av de to setningene under, og så skal du lage to bilder som illustrasjon .
"I see dead people..."
"Det er ugler i mosen!" 
Denne oppgaven ser jeg på som veldig spennende! Jeg får så mange ideer og jeg blir nesten forvirret av meg selv..
Det er mye man kan gjøre bare på de to ordtakene! så jeg skal virkelig prøve å gjøre noe godt utav det:)

 Dette er et bilde jeg tok i sommer når jeg var i Salangen, det er uredigert foreløbig men tenkte jeg skulle ordne på det å se hva jeg får til.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar